onsdag 26. mars 2014

Tidsskriftsamler

Oppgaven var å dekorere en tidsskriftsamler som skulle ha en sammenheng med bladene den skulle inneholde.

Jeg trakk hobbymagasinet. Jeg så litt i bladet om hva det handlet om og hvilke prosjekter som var i det. Så begynte jeg og skissere, jeg ble litt inspirert av bamser så jeg bestemte meg for å jobbe med det. Ideen min var at en bamse holder på å strikke imens den blir laget og den andre bamsen holder garnet imens den blir malt på og at tråden ble til ordet hobby. Også logoen på den korte siden.




Jeg tenkte det ville være litt søtt at tråen hang sammen med det bamsene holder, og at den formet ordet hobby.


Jeg glemte å ta bilde av der jeg malte på logoen. 

Jeg ble ikke helt fornøyd med det jeg laget. Designet kunne ha vært bedre, jeg tenkte det var en god ide når jeg skisserte den ned, men i ettertid ser jeg at det var litt barnslig. Jeg kunne også ha malt litt bedre, men det ble litt tidspress, noe som jeg også ikke tenkte over når jeg satt og skisserte. 
Jeg skulle gjerne ha gjort litt mer med tidsskriftsamleren og brukt litt mer av plassen jeg hadde. Men alt i alt synes jeg at jeg gjorde det greit i forhold til tiden.
Det passer kanskje i forhold til at bladet het "Hobby", og jeg har vel fått frem hva bladet går ut på siden det det jeg malte på er noe som blir "laget".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar